فروشگاه خرید اینترنتی و پستی - مجموعه نرم افزاری کینگ 2014 - KING 36

 
           
 
       
 
 

بخشها

محصولات
  زیورآلات[9]
آموزشی[56]
لوازم[15]
کامپیوتر
  نرم افزار[12]
پوشاک
  شال و روسری[1]

صفحات

لینکستان

  • بزرگترین مرجع عکس و والپیپر
  • روستای زیبای انگشتجان
  • ميدا
  • سفارش کالا

     

     
    نام کالا قیمت تعداد حذف

    مجموعه نرم افزاری کینگ 2014 - KING 36

      قيمت

     470000ریال

    مجموعه نرم افزاری پرند 2014
    مجموعه نرم افزاری پرند (KING 36)

    مجموعه نرم افزاری کینگ 2014
    بسته بزرگ بازی های HD اندروید

    خرید "مجموعه نرم افزاری کینگ 2014"

    در 16 دی وی دی اورجینال 9 گیگی به قیمت 44000 تومان

    (قیمت پشت جلد 48 هزار تومان)

    مفهوم نسل جدید مجموعه های نرم افزاری چیست؟

    همان طور که ۱۴ سال پیش برای اولین بار در کشور مفهوم مجموعه نرم افزاری را با نام تجاری KING به کاربران معرفی کردیم، اکنون مفتخریم نسل جدیدی از مجموعه های نرم افزاری را رونمایی کنیم. ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که مفهوم نسل جدید مجموعه های نرم افزاری چیست و چه تفاوتی با نسل های قدیمی تولید شده توسط سایر شرکت ها دارد؟

    در پاسخ به این سوال باید گفت که تغییر در بسته بندی محصول، استفاده از DVD 9GB یا قرارگیری نسخه جدید چند نرم افزار همگی مربوط به نسل قدیمی مجموعه های نرم افزاری بوده و هیچ کدام معرف نسلی جدید نمی باشند. تمامی معنی و مفهوم نسل جدید مجموعه های نرم افزاری در برنامه ای خلاصه می شود که ما نام Autorun آنلاین را برای آن برگزیدیم. در واقع نسخه جدید KING علاوه بر اینکه تمامی ویژگی های نسل قدیمی مجموعه های نرم افزاری را شامل می شود، دنیایی از ویژگی های جدید را توسط Autorun آنلاین پیش روی شما قرار خواهد داد.





    معرفی نرم افزار Autorun آنلاین

    کارشناسان خبره شرکت پرند، با بررسی های دقیق در طی چند سال گذشته، راه حلی هوشمندانه برای کنار گذاشتن همه محدودیت های نسل قدیم مجموعه های نرم افزاری، برای شما در نظر گرفته اند که می توان آن را بزرگترین تحول در زمینه دسترسی کاربران به نرم افزارهای روز دنیا دانست.

    بر این اساس برنامه نویسان حرفه ای شرکت پرند، نرم افزاری با نام Autorun آنلاین را طراحی و پیاده سازی کرده اند که امکان اتصال شما به آپدیت ترین و بزرگترین بانک نرم افزاری کشور را مقدور می سازد. بانک نرم افزاری شرکت پرند شامل بیش از ۵۰۰ گیگابایت نرم افزار بوده که روز به روز بر تعداد و حجم نرم افزارهای قرار گرفته در آن، افزوده می شود.

    این نرم افزار بی نظیر می تواند در هر زمانی با اتصال به سرورهای قدرتمند شرکت پرند، آخرین نسخه از لیست نرم افزارها را دریافت کند و بلافاصله آنها را در اختیار شما قرار دهد. از آنجاییکه لیست نرم افزارها هر هفته آپدیت می شود، شما می توانید همواره به آخرین نسخه از نرم افزارهای مورد نظر خود از طریق یک نرم افزار واحد دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب خرید یک نسخه از مجموعه KING، شما را از هرگونه دیسک یا مجموعه نرم افزاری دیگر بی نیاز خواهد کرد.

    این برنامه منحصربه فرد در حقیقت ترکیبی از یک موتور جستجوگر قدرتمند، یک نرم افزار مدیریت دانلود و یک نرم افزار مدیریت فایل های فشرده می باشد. همچنین نرم افزار به صورتی طراحی شده که علاوه بر امکان دریافت لیست جدید برنامه ها در هر هفته می تواند برای اضافه شدن قابلیت ها و نیازهای جدید کاربران، خود را آپدیت کند. برای آشنایی شما با این نرم افزار پیشرفته عکسی از محیط آن را به چند بخش تقسیم کرده ایم که در ادامه به توضیح هر یک از قسمت های آن خواهیم پرداخت.

    مجموعه نرم افزاری کینگ 2014
    بسته بزرگ بازی های HD اندروید

    خرید "مجموعه نرم افزاری کینگ 2014"

    در 16 دی وی دی اورجینال 9 گیگی به قیمت 44000 تومان

    (قیمت پشت جلد 48 هزار تومان)

    ١ - برای اتصال به بانک نرم افزاری شرکت پرند و امکان دانلود نرم افزارها شما نیاز به یک کد VIP خواهید داشت. در داخل بسته های KING یک کارت VIP به صورت هدیه قرار داده شده که شما با وارد کردن کد موجود در آن می توانید به سرورهای قدرتمند شرکت پرند متصل شوید.



    ٢ - در بالای این بخش نسخه نرم افزار و نسخه لیست برنامه ها به شما نمایش داده می شود. از آنجاییکه شرکت پرند هر هفته لیست نرم افزارها را آپدیت می کند برای دسترسی به نسخه جدید برنامه ها کافیست تا بر روی گزینه به روز رسانی لیست نرم افزارها کلیک کنید. با این کار جدیدترین نرم افزاهای اضافه شده به لیست، به ترتیب در بخش Applications نمایش داده خواهند شد. همچنین امکان دارد در هر زمانی شرکت پرند بر اساس بازخورد نظرات کاربران و افزودن قابلیت های بیشتر، نسخه جدیدی از Autorun آنلاین را منتشر کند. در این صورت Autorun به صورت هوشمند فایل های مورد نیاز خود را دانلود کرده و خود را آپدیت خواهد کرد. تمامی نرم افزارهای قرار گرفته در بانک نرم افزاری شرکت پرند همانند دیسک ها به صورت دقیق دسته بندی شده اند و شما می توانید از بخش انتخاب گروه، دسته نرم افزارهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال نرم افزارهای مورد استفاده مهندسین مکانیک در عنوان Mechanical Engineering قرار داده شده اند. همچنین گزینه جستجو در نام به شما امکان می دهد تا در کسری از ثانیه بتوانید نرم افزار مورد نظر خود را در بانک نرم افزاری شرکت پرند جستجو کنید.



    ٣ - این بخش شامل لیست تمامی نرم افزارهای قرار گرفته در بانک نرم افزاری شرکت پرند بوده که تعداد و حجم نرم افزارهای قرار گرفته در آن همواره در حال افزایش می باشد. برای اینکه کاربران گرامی از آخرین نرم افزارهای اضافه شده به لیست برنامه ها مطلع شوند، این بخش بر اساس تاریخ مرتب شده است. به این معنی که نرم افزارهای جدیدتر پس از هر بار به روز رسانی در بالای لیستی که مشاهده می کنید قرار خواهند گرفت.



    ۴ - مهم ترین بخش از نرم افزار Autorun آنلاین قسمت دانلود آن بوده که امکانات بی نظیری در اختیار شما قرار می دهد. پس از انتخاب نرم افزار مورد نظر خود کافیست تا بر روی دکمه شروع دانلود کلیک کنید. با این کار Autorun آنلاین با برقراری چندین کانکشن موازی شروع به دریافت فایل با استفاده از حداکثر سرعت اتصال اینترنتی شما می کند. هر زمانی که تمایل داشته باشید می توانید عملیات دانلود را متوقف کرده و در زمان دیگری ادامه دانلود را انجام دهید. همچنین در صورت قطع شدن اتصال اینترنتی، اتوران میزان دانلود شده از فایل را ذخیره کرده و نیازی به دانلود مجدد فایل از ابتدا نمی باشد. در این بخش می توانید اطلاعاتی از قبیل حجم فایل، میزان حجم دانلود شده، سرعت لحظه ای دریافت فایل و زمان باقی مانده تا اتمام دانلود را مشاهده کنید. پس از اتمام دانلود، نرم افزار به صورت هوشمند فایل را در مسیر مورد نظر شما از حالت فشرده خارج کرده و فایل های نصبی و فعال سازی برنامه را در اختیار شما قرار خواهد داد.





    برخی از ویژگی های مجموعه نرم افزاری پرند



    سی و ششمین ویرایش از به روزترین مجموعه نرم افزاری کشور با ١۴ سال سابقه درخشان

    مجموعه نرم افزاری پرند، اولین مجموعه نرم افزاری تولید شده در کشور بوده که در سال ١٣٧٨ با نام تجاری KING به بازار عرضه شد.

    همچنین شرکت پرند به دلیل نوآوری در تولید محصولاتی با کیفیت جهانی، بارها در همایش های معتبر در سطح کشور مورد تقدیر قرار گرفته است.

    مجموعه نرم افزاری کینگ 2014



    استفاده مجدد از DVD 9GB در تولید مجموعه نرم افزاری پرند

    شرکت پرند به عنوان تنها تعیین کننده استانداردهای بازار نرم افزار ایران در زمینه کیفیت و نوآوری، برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ از DVD 9GB در تولید مجموعه های نرم افزاری KING استفاده کرد. اکنون پس از گذشت سال ها با ورود خطوط پیشرفته تولید DVD ناین به کشور و استقبال کاربران از مجموعه mini KING بر روی DVD ناین، بر آن شدیم تا دوباره از DVD 9GB با استفاده از تکنولوژی روز آلمان استفاده کنیم. از جمله ویژگی های استفاده از DVD 9GB می توان به ۱.۸ ظرفیت بالاتر نسبت به دیسک های معمولی، کاهش حجم دیسک ها و امکان حمل نقل آسان تر مجموعه، کیفیت و ماندگاری بالاتر به دلیل استفاده از ماده اولیه نقره به جای آلومینیوم و سازگاری با تمامی DVD ROMهای موجود اشاره کرد.

    مجموعه نرم افزاری کینگ



    بسته بندی شکیل و کاربردی

    بدون شک یکی از بارزترین ویژگی های محصولات تولیدی شرکت پرند کیفیت فیزیکی کالای تولید شده در سطح استاندارهای جهانی است. در بسته بندی مجموعه مهم ترین نکته ای که به آن توجه ویژه ای داشته ایم قابل حمل بودن و جابجایی آسان دیسک ها می باشد. در همین راستا کیف دیسک های مجموعه به صورت اختصاصی طراحی شده و در تولید آن از بهترین محافظ دیسک های وارداتی استفاده کرده ایم.





    کتاب راهنمای تمام رنگی

    مجموعه نرم افزاری پرند به همراه یک کتاب راهنمای تمام رنگی عرضه می شود که شامل نحوه استفاده از Autorun و مطالب آموزشی کاربردی می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد کتاب راهنمای مجموعه قرارگیری نکات ضروری و سوالات متداول کاربران بوده که مطالعه این بخش ها باعث جلوگیری از بروز مشکل در نصب و فعال سازی برنامه ها خواهد شد.



    آنتی ویروس NOD32 با امکان آپدیت ۲ ساله از سرورهای اصلی شرکت ESET

    مجموعه نرم افزاری پرند تنها مجموعه به همراه آنتی ویروس NOD32 بوده که پس از نصب، تمامی به روز رسانی خود را از سرورهای اصلی شرکت ESET دریافت می کند. در هنگام نصب و استفاده از آنتی ویروس NOD32 حتما از دریافت آپدیت های برنامه از سرورهای اصلی شرکت ESET اطمینان حاصل کنید. استفاده از آنتی ویروسی با عنوان سریال اختصاصی، که آپدیت های خود را از سروری به جز سرورهای اصلی شرکت ESET دریافت می کند به هیچ عنوان مورد تایید شرکت پرند نبوده و می تواند خطرات امنیتی بسیاری برای داده ها و اطلاعات شما داشته باشد.



    Autorun هوشمند، بدون نیاز به پیش نیاز نرم افزاری

    اتوران مجموعه نرم افزاری پرند، پیشرفته ترین نرم افزار نوشته شده توسط برنامه نویسان حرفه ای شرکت پرند بوده که امکانات منحصر به فرد آن در هیچ مجموعه مشابهی دیده نمی شود. برخلاف سایر تولیدکنندگان که سال هاست از یک Autorun قدیمی با امکانات محدود استفاده می کنند، شرکت پرند در هر ویرایش، ویژگی های جدیدی را به این نرم افزار پیشرفته اضافه می کند. نمونه آن نیز اضافه کردن قابلیت بی نظیر Autorun آنلاین در نسخه جدید مجموعه می باشد. اتوران KING دارای توضیحات و راهنمای نصب نرم افزارها به صورت فیلم آموزشی فارسی است. همچنین در مورد هر نرم‌افزار توضیحات کاملی به زبان فارسی داده شده تا شما قبل از نصب، با ویژگی های آن برنامه آشنا شوید. شما با اجرای اتوران هر دیسک می توانید محتویات تمام دیسک های دیگر را جستجو کرده و نیازی به تعویض دیسک ها برای جستجوی نرم افزارها نخواهید داشت. همچنین اتوران برای اجرا نیازی به نصب هیچ گونه پیش نیاز نرم افزاری نداشته و با تمامی نسخه های ویندوز سازگار می باشد.





    برخی از ویژگی های منحصربه فرد Autorun مجموعه:

    - تشخیص خودکار ساختار ۳۲ یا ۶۴ بیتی ویندوز و نمایش لیست نرم افزارها بر اساس ساختار ویندوز کاربر

    - سازگاری با تمامی ویرایش های ۳۲ و ۶۴ بیتی نسخه های مختلف ویندوز، بدون نیاز به نصب پیش نیاز نرم افزاری

    - قابلیت جستجوی کلیه نرم افزارها بر اساس نام با امکان جستجو در توضیحات نرم افزارها بر اساس کلمات کلیدی

    - دسترسی به پشتیبانی آنلاین شامل ثبت محصول و ارسال سوالات در نصب یا فعال سازی برنامه ها

    - امکان نصب کامل Autorun بر روی سیستم و استفاده از تمامی امکانات آن بدون نیاز به قرار دادن دیسک ها

    مجموعه نرم افزاری پرند
    بسته بزرگ بازی های HD اندروید

    خرید "مجموعه نرم افزاری کینگ 2014"

    در 16 دی وی دی اورجینال 9 گیگی به قیمت 44000 تومان

    (قیمت پشت جلد 48 هزار تومان)

    بدون قفل، با امکان فعال سازی خودکار بیش از ۹۰% نرم افزارها

    مجموعه نرم افزاری پرند هیچ گونه قفل نرم افزاری یا سخت افزاری نداشته و شما می توانید بر اساس نیاز خود تمامی محتویات دیسک ها را به حافظه های جانبی نظیر فلش دیسک، هارد اکسترنال و ... انتقال دهید.

    یکی از بزرگترین مشکلات کاربران مجموعه های نرم افزاری، انجام مراحل پیچیده فعال سازی برنامه ها بوده که سبب بروز مشکل و ایجاد نارضایتی می شود. برای رفع این مشکل متخصصان شرکت پرند، بدون هیچ گونه دستکاری در سورس برنامه ها، فعال سازی بیش از ٩٠% نرم افزارها را از قبل انجام داده اند. بنابراین شما تنها کافیست تا فایل نصبی برنامه را اجرا کرده و بدون درگیر شدن در مراحل پیچیده فعال سازی از نسخه رجیستر شده برنامه لذت ببرید.



    آموزش اینتراکتیو Windows 8 به همراه شبیه ساز نصب

    شرکت پرند به عنوان بنیانگذار نرم افزار آموزشی اینتراکتیو در کشور سال هاست که در زمینه تولید مراجع آموزشی فعالیت می کند. ایجاد محیط تعاملی با کاربر، استفاده از گویندگان حرفه ای و یاری گرفتن از مجرب ترین اساتید در سطح کشور از جمله ویژگی های منحصربه فرد محصولات آموزشی شرکت پرند به شمار می رود. در مجموعه نرم افزاری پرند علاوه بر قرارگیری آموزش اینتراکتیو Windows 8 و شبیه ساز نصب ویندوزهای 8، 7 و XP، سری جدید محصولات آموزشی شامل AutoCAD 2014 ،3ds Max 2014 و CorelDRAW X6 به همراه ١۴ برنامه کاربردی دیگر قرار داده شده تا شما را با نحوه استفاده از قدرتمندترین نرم افزارهای مورد استفاده در سطح جهان آشنا کند.



    تنها مجموعه با فشرده سازی بالای نرم افزارها با استفاده از تکنیک های پیشرفته

    یکی از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه نرم افزاری پرند استفاده بهینه از حجم قابل استفاده بر روی DVDها بوده بدین ترتیب که با استفاده از دانش متخصصان نرم افزاری پرند، حجم نرم افزارها بدون تغییر در محتوا به شکل قابل توجهی کاهش یافته است. این امر باعث می شود تا تعدادی بیشتری نرم افزار در یک دیسک جای بگیرد. این مورد را می توانید با مقایسه نرم افزارهای مشابه بر روی دیسک های سایر تولیدکنندگان مقایسه کنید.



    پشتیبانی تلفنی و اینترنتی از طریق سیستم پیشرفته تیکتینگ

    شرکت فنی مهندسی پرند برای پشتیبانی محصولات خود، دارای ٣٠ خط تلفنی با شماره چهار رقمی می باشد. شما می توانید سوالات و مشکلات خود در زمینه نصب یا فعال سازی برنامه ها را با کارشناسان شرکت در میان گذارید. همچنین کارشناسان شرکت پرند برای اولین بار سیستمی پیشرفته بر مبنای تیکت را برای شما در نظر گرفته اند. سیستم تیکتینگ جدیدترین سیستم پشتیبانی در سطح جهان بوده که توسط آن تاریخچه سوالات و درخواست های شما همگی در یک بخش واحد نگهداری می شود تا بتوانیم بهترین خدمات پشتیبانی آنلاین را در اختیار کاربران گرامی قرار دهیم.

    مجموعه نرم افزاری کینگ 2014



    مجموعه ای از نرم افزارها و بازی های جدید برای تلفن های همراه و تبلت ها

    در مجموعه نرم افزاری پرند علاوه بر قرارگیری نرم افزارهای قابل نصب بر روی ویندوز، تعدادی از کاربردی ترین Application های قابل نصب بر روی دستگاه های تمام لمسی شرکت Apple و دستگاه های مجهز به سیستم عامل Android نیز قرار گرفته تا کاربران در صورت استفاده از این دستگاه ها نیز بتوانند از سرگرمی ها و نرم افزارهای کاربردی بر روی گوشی یا تبلت خود نیز استفاده کنند. همچنین برنامه های بسیار مفیدی برای همگام سازی این دستگاه ها با ویندوز نیز در مجموعه گنجانده شده تا بتوانید بر روی دستگاه خود مدیریت کاملی داشته باشید.



    کارت طلایی پرند

    این محصول حاوی کارت طلایی شرکت پرند بوده که با این کارت می توانید با مراجعه به شرکت تمامی مجموعه های نرم افزاری، محصولات آموزشی و آنتی ویروس های اورجینال را با ٢٠% تخفیف ویژه تهیه کنید.

    فروشنده: هنر ایرانی

    قیمت: 47,000 تومان

    درصد :10

    روش خرید: برای خرید مجموعه نرم افزاری کینگ 2014 - KING 36، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


    خرید مجموعه نرم افزاری کینگ 2014 - KING 36


    برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


    Share  تاریخ: 1393/09/16   مشاهده : 431

    طرح بیزنس ملی ایران