فروشگاه خرید اینترنتی و پستی - سریال پلیس هالبی (دوبله فارسی) - اورجینال

 
           
 
       
 
 

بخشها

محصولات
  زیورآلات[9]
آموزشی[56]
لوازم[15]
کامپیوتر
  نرم افزار[12]
پوشاک
  شال و روسری[1]

صفحات

لینکستان

  • بزرگترین مرجع عکس و والپیپر
  • روستای زیبای انگشتجان
  • ميدا
  • سفارش کالا

     

     
    نام کالا قیمت تعداد حذف

    سریال پلیس هالبی (دوبله فارسی) - اورجینال

      قيمت

     95000ریال

    پلیس هالبی
    شماره مجوز 155/982145
    این سریال با نام اصلی (Holby Blue) محصول سال 2007 کشور انگلستان است و در 20 قسمت تهیه شده و هر کدام این قسمت ها 45 دقیقه ای هستند و مدیریت دوبلاژ آن را زهره شکوفنده به عهده دارد . از شکوفنده، مدیریت دوبلاژ سریال پرطرفداری چون «جواهری در قصر» را به یاد داریم .

    از نکات جالب پلیس هالبی این است که چند کارگردان در ساخت آن نقش داشته اند و هر کدام چند قسمت از آن را کار کرده اند؛ افرادی چون مارتین هات چینگز، بِرِن هیگینز، بامیبی سوت کامب، توبی هاینس، منهاج هودا، جیم لوچ و چند نفر دیگر از کارگردانان انگلیسی . نگارش فیلمنامه این سریال را نیز تونی جوردن به عهده داشته است .

    از بازیگران اصلی این سریال نیز می توان به کا ل مکانینچ، ریچارد هارینگتون و زو لوکر اشاره کرد.

    در خلاصه داستان سریال آمده است که :

    پلیس هالبی ، داستان گروهی پلیس است که در هر قسمت پس از ماجراجویی های فراوان موفق به حل پرونده ای می شوند. از این میان 2 نفر از نیرو های پلیس به نام کینن و کیت که زن و شوهر هستند و بعد با هم همکار می شوند، همراه با لوک فرنچ که دستیار کینن است، در هر قسمت پی به راز جنایت هایی می برند که در طول داستان باعث بهبود روند کمی و کیفی سایر نیروهای پلیس می شوند و سرانجام با برقراری رابطه هایی بین نیروی پلیس هالبی با منطقه، آرامش خاطر مردم فراهم می شود و…

    سریال به اندازه سریال هایی نظیر هشدار برای کبرا 11، هیجانی و پر زد و خورد نیست . در عوض مضامینی اجتماعی و انسانی نیز به آن افزوده شده است و کمی آرام تر و خانوادگی تر داستان هایش را دنبال می کند، به اخلاقیات در کنار قصه گویی اش می پردازد و شخصیت هایش در حد و اندازه خودشان پرداخته شده اند و سطحی نیستند . سریال پلیس هالبی از آن دست سریال هایی است که اگرچه پلیسی و تا حدودی هیجانی است اما به هیچ وجه آشفته و به قول خودمان اعصاب خردکن نیست . از این نظر سریال پلیس هالبی گزینه بسیار مناسبی است برای کسانی که طرفدار این گونه سریال ها هستند.

    فروشنده: فکر زیبا

    قیمت: 9,500 تومان

    درصد :26

    روش خرید: برای خرید سریال پلیس هالبی (دوبله فارسی) - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


    خرید سریال پلیس هالبی (دوبله فارسی) - اورجینال


    برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


    Share  تاریخ: 1393/09/16   مشاهده : 430

    طرح بیزنس ملی ایران