فروشگاه خرید اینترنتی و پستی - مستند عجایب دنیا/اورجینال

 
           
 
       
 
 

بخشها

محصولات
  زیورآلات[9]
آموزشی[56]
لوازم[15]
کامپیوتر
  نرم افزار[12]
پوشاک
  شال و روسری[1]

صفحات

لینکستان

  • بزرگترین مرجع عکس و والپیپر
  • روستای زیبای انگشتجان
  • ميدا
  • سفارش کالا

     

     
    نام کالا قیمت تعداد حذف

    مستند عجایب دنیا/اورجینال

      قيمت

     70000ریال

    مستند عجایب دنیا
    ??????????عجایب جهان

    مستند عجایب دنیا در واقع سفری ست به سرتاسر این عالم سفری که از زیر دریاهای وسیع شروع می شود و تا بالا ترین نقطه کوه ها ادامه پیدا می کند. سفری به بین النهرین به زادگاه ادمی , سفری به نیل به کانال سوئز به ایتالیا , به بزرگترین چرخ و قلک دنیا , به انگلستان به ایران و به پرسپولیس.
    در این مستند بسیار زیبا که به زبان شیرین فارسی دوبله شده است شما به ده ها نقطه بسیار زیبا و هیجان انگیز سفر می کنید و با عجیب ترین نقاط دنیا و با منحصر به فرد ترین شیوه معماری دنیا آشنا می شوید.شما در این مستند سفری به عجیب ترین و زیبا ترین نقاط جهان را آغاز می کنید اطلاعات کامل درباره نقا ط مخطلف دنیا اماکن طبیعی و مجموعه های عجیب و باستانی جهان را کسب می کنید. یک سفر هیجان انگیز...


    عجایب چهان

    اگر دوست دارید به این سفر بروید لازم نیست کوله پشتی خود را آماده کنید. بلکه با خرید این مجموعه نوین پلازا لحظات هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

    شماره مجوز 15-4525878
    از زمان تحویل بسته ها به مامور پست ، 2 الی 3 روز برای پست پیشتاز و 5 الی 7 روز برای پست سفارشی زمان لازم است تا بسته پستی به دست شما برسد ( روز های تعطیل را به تاخیر بالا اضافه کنید)
    کلیه محصولات این فروشگاه دارای خدمات پشتیبانی میباشد .

    فروشنده: ملی ایران 1

    قیمت: 7,000 تومان

    درصد :15

    روش خرید: برای خرید مستند عجایب دنیا/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


    خرید مستند عجایب دنیا/اورجینال


    برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


    Share  تاریخ: 1393/09/23   مشاهده : 409

    طرح بیزنس ملی ایران